Για τις εξαιρετικά σκληρές στιγμές που βίωσε η ίδια και η κόρη της μετά τον θάνατο του συζύγου της το 2019, μίλησε φανερά συγκινημένη η Βερόνικα Αργέντζη. Η γνωστή ηθοποιός, η οποία μοιράστηκε 25 ολόκληρα χρόνια κοινής πορείας και γάμου με τον Διονύση Αντύπα ήταν σήμερα καλεσμένη στην εκπομπή «Buongiorno» και δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυά της.

Όπως εξομολογήθηκε, παρά το γεγονός ότι έχουν περάσει χρόνια από την απώλειά του, μέσα στην καρδιά της νιώθει πως ο σύντροφός της δεν «έφυγε» ποτέ.

Η Βερόνικα Αργέντζη ανέφερε πως υπάρχουν στιγμές που λυγίζει, αλλά θεωρεί πως δεν έχει άλλη επιλογή από το να προχωρήσει: «Σκεφτόμουν ότι δεν θα το πω καθόλου σήμερα, αλλά θα αναφέρω ότι όταν έφυγε ο σύντροφος μου από τη ζωή, το 2019, δεν ήταν πολύ εύκολα διαχειρίσιμη η κατάσταση, ούτε για μένα, ούτε για το παιδί μου. Μέσα σε μια κατάσταση στην οποία ξαφνικά βρέθηκε η κόρη μου, περνώντας από πολλές δυσκολίες, απέκτησε και ανέκτησε μια δύναμη που την κάνει ξεχωριστή για μένα. Όταν ξεπερνάς πράγματα στη ζωή σου είναι πάρα πολύ σημαντικό. Την έχω και γω αυτή τη δύναμη αλλά και οι λεύκες λυγίζουν. Την έχω όμως, δεν μπορώ να μην την έχω, δεν γίνεται να μην την έχω. Απαγορεύεται να μην την έχω. Δεν υπήρχε άλλη επιλογή. Υπάρχουν επιλογές, αλλά λες “είναι πρώτα τα παιδιά μου και δεν ήταν ποτέ στόχος μου να αποκτήσω με Χ τρόπο μια θέση μέσα στο δικό μου επάγγελμα”. Ήταν μια φυσική ροή», είπε.