Σε νοσοκομεία κατέληξαν δεκάδες καλεσμένοι γαμήλιας δεξίωσης στη Λεμεσό της Κύπρου, μετά από περιστατικό μαζικής εμφάνισης συμπτωμάτων τροφικής δηλητηρίασης που σημειώθηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Σύμφωνα με τις Υγειονομικές Υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας της Κύπρου, περισσότεροι από 70 άνθρωποι που παρευρέθηκαν στη δεξίωση εμφάνισαν συμπτώματα, με τις αρχές να έχουν ήδη ξεκινήσει έρευνα για τα αίτια του περιστατικού.
Όπως αναφέρει το philenews.com, 39 καλεσμένοι από τη Λεμεσό παρουσίασαν συμπτώματα, εκ των οποίων 15 χρειάστηκε να νοσηλευτούν, ανάμεσά τους και παιδιά. Αντίστοιχα, περίπου 35 άτομα από την Πάφο εμφάνισαν επίσης συμπτώματα, με τρεις εξ αυτών να μεταφέρονται σε νοσοκομείο.
Οι αρμόδιες αρχές έχουν προχωρήσει σε αναλύσεις τροφίμων και νερού που συλλέχθηκαν από τον χώρο της εκδήλωσης, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται συνεντεύξεις με τους ασθενείς προκειμένου να εντοπιστεί πιθανή σύνδεση συγκεκριμένων τροφίμων με το περιστατικό.
Ο προϊστάμενος των Υγειονομικών Υπηρεσιών, Ηρόδοτος Ηροδότου, ανέφερε ότι οι έλεγχοι ξεκίνησαν άμεσα μετά την ενημέρωση των αρχών, ενώ έγινε επιτόπια αυτοψία και αναστάλθηκε η λειτουργία του χώρου όπου διεξήχθη η δεξίωση.
Σύμφωνα με τον ίδιο, οι υπηρεσίες βρίσκονται σε συνεχή επικοινωνία και με το ζεύγος που διοργάνωσε τον γάμο, το οποίο ενημέρωσε ότι περίπου 50 καλεσμένοι είχαν ήδη εμφανίσει συμπτώματα από τα πρώτα στάδια.
Την ίδια ώρα, εξετάζεται και δεύτερο περιστατικό τροφικής δηλητηρίασης σε άλλο χώρο δεξιώσεων, με τις αρχές να διερευνούν το ενδεχόμενο πιθανής σύνδεσης μεταξύ των δύο υποθέσεων.
















