Στην Καλαμάτα, το κλίμα ήταν βαρύ καθώς συγγενείς, φίλοι και πολίτες συγκεντρώθηκαν για να αποχαιρετήσουν τη Βασιλική, τη γυναίκα που έπεσε θύμα ενός φρικτού εγκλήματος, καθώς ο 41χρονος σύζυγός της την μαχαίρωσε 45 φορές.

Η κηδεία της πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως της Θεοτόκου, και πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε προκειμένου να τιμήσει τη μνήμη της αδικοχαμένης μητέρας.

Η τραγική ιστορία της απώλειας της Βασιλικής γίνεται ακόμα πιο σοκαριστική, καθώς τα δύο ανήλικα παιδιά της βρίσκονταν την ώρα της επίθεσης στο διπλανό δωμάτιο. Ο σύζυγός της φέρεται να είχε παθολογική ζήλια, γεγονός που αποκαλύπτει τις σκοτεινές πτυχές της σχέσης τους.

Μετά την ευαισθητοποίηση που προκλήθηκε γύρω από την υπόθεση και τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετώπιζε η οικογένεια της Βασιλικής, ο Δήμος Καλαμάτας ανέλαβε την κάλυψη των εξόδων της κηδείας, προσπαθώντας να στηρίξει τους πληγέντες σε αυτή την ιδιαίτερα δύσκολη στιγμή.