Στην πρωτεύουσα της Βουλγαρίας, Σόφια, θα μεταβεί την Πέμπτη (4/6) ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης στις 11.00 θα συναντηθεί με τον πρωθυπουργό της Βουλγαρίας, Rumen Radev. Θα ακολουθήσει διευρυμένη συνάντηση των αντιπροσωπειών των δύο χωρών. Στη συνέχεια οι δύο ηγέτες θα πραγματοποιήσουν δηλώσεις στα Μέσα Ενημέρωσης.

Ακολούθως, θα μεταβεί στο Τίβατ του Μαυροβουνίου, όπου θα παρακαθήσει σε δείπνο που παραθέτει ο Πρόεδρος του Μαυροβουνίου, Jakov Milatović, σε ηγέτες της ΕΕ και ηγέτες των χωρών των Δυτικών Βαλκανίων με αφορμή τους εορτασμούς για την εθνική επέτειο του Μαυροβουνίου, παραμονή της Συνόδου Κορυφής ΕΕ-Δυτικών Βαλκανίων.