Σε ποιον δήμο της Αττικής, προς τα δυτικά της Αθήνας, η παράταξη της πλειοψηφίας, που παρομοιάζεται εδώ και καιρό με καζάνι που βράζει, ξεκίνησε τις… εκρήξεις;

Η σπίθα που άναψε το φιτίλι φαίνεται πως ήταν η ανακοίνωση του δημάρχου προς τους αντιδημάρχους ότι θα πρέπει στο τέλος του Ιουνίου να καταθέσουν όλοι τις παραιτήσεις τους προκειμένου να προχωρήσει σε «δομικό ανασχηματισμό». Πέρα από την αναμενόμενη γκρίνια όμως, έσκασε κιόλας η πρώτη παραίτηση πολύ νωρίτερα από την καταληκτική ημερομηνία και με τρόπο που δείχνει πως δεν πρόκειται για μια απλή δυσαρέσκεια που μπορεί να ξεπεραστεί.

Άλλωστε, οι φήμες που κυκλοφορούν θέλουν να ετοιμάζουν και άλλοι να κάνουν κινήσεις που θα είναι… θεαματικές.