Ο Σάββας Γκέντσογλου είναι ξανά ερωτευμένος και αυτή τη φορά δεν το κρύβει. Οκτώ χρόνια μετά τον χωρισμό από την Αγγελική Ηλιάδη, ο πρώην ποδοσφαιριστής ανέβασε για πρώτη φορά στο Instagram φωτογραφία με τη νέα του σύντροφο.

Η ανάρτηση έγινε την περασμένη Παρασκευή 29 Μαΐου. Στο στιγμιότυπο οι δυο τους ποζάρουν χαλαροί και χαμογελαστοί με φόντο τη θάλασσα, πιθανά από κάποια εξόρμησή τους εκτός Ελλάδας.

Αν και ο παλαίμαχος «μπαλαδόρος» δεν αποκάλυψε το όνομα της εντυπωσιακής ξανθιάς γυναίκας, η κίνησή του να τη «συστήσει» δημόσια αποδεικνύει ότι το ειδύλλιο είναι σοβαρό.

Υπενθυμίζεται ότι η προσωπική ζωή του ποδοσφαιριστή βρέθηκε επί σειρά ετών στο επίκεντρο των media, λόγω του πενταετούς δεσμού με την Αγγελική Ηλιάδη, που ξεκίνησε το 2013.

Το πρώην ζευγάρι απέκτησε έναν γιο, τον Βασίλη, το 2014 προτού αποφασίσει να τραβήξει χωριστούς δρόμους το 2018, όπως αναφέρει το Athens magazine.