Εξιτήριο από το νοσοκομείο έπειτα από πενθήμερη νοσηλεία πήρε εχθές το απόγευμα, ο Γιάννης Παπαμιχαήλ.

Σύμφωνα με τις επίσημες ενημερώσεις από τη διοίκηση του «Ασκληπιείου» Βούλας, ο μουσικός παραγωγός βρίσκεται πλέον σε εξαιρετική κατάσταση, καθώς οι ιατρικοί έλεγχοι στους οποίους υποβλήθηκε παρουσίασαν θεαματική βελτίωση.

Ο ξάδερφός του και Διοικητής του νοσοκομείου, Αιμίλιος Βουγιουκλάκης, παραχώρησε δηλώσεις στην τηλεοπτική εκπομπή «Το Πρωινό», κάνοντας γνωστό πως ο Γιάννης Παπαμιχαήλ πήρε εξιτήριο και επέστρεψε στην οικία του.

Ο Αιμίλιος Βουγιουκλάκης είπε αναλυτικά: «Ο ασθενής Γιάννης Παπαμιχαήλ εξήλθε εχθές του νοσοκομείου  αφού όλες οι κλινικές, εργαστηριακές και απεικονιστικές εξετάσεις απέδειξαν τη σημαντική βελτίωση και την επαναφορά σε όλους τους φυσιολογικούς δείκτες.

Ως Αιμίλιος και με το γνώρισμα πλέον του ανθρώπου που έχουμε μεγαλώσει μαζί και ως στενότερος συγγενής, βέβαια μόνο χαρούμενος και ανακουφισμένος.

Είμαστε όλη η οικογένειά κοντά του. Είναι το καταφύγιο η οικογένεια πάντα σε κάθε δυσκολία. Ο Γιάννης είναι ευδιάθετος, σε εξαιρετική κατάσταση».

Ο Γιάννης Παπαμιχαήλ είχε κάνει σχετική ανάρτηση, ξεκαθαρίζοντας ότι βρέθηκε στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους, καθώς κυκλοφορούσαν ψευδή δημοσιεύματα για την υγεία του.

Όπως έγραψε σε Instagram story από τον λογαριασμό «Alikivougiouklaliofficial» που διαχειρίζεται ο ίδιος: «Αγαπητοί φίλοι καλημέρα, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι η παραμονή μου στο νοσοκομείο γίνεται καθαρά για προληπτικούς λόγους στα πλαίσια του καθιερωμένου ετήσιου check-up. Όλα αυτά που κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες σχετικά με την υγεία μου δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Σας ευχαριστώ πολύ, Γιάννης Παπαμιχαήλ».