Σε έναν θεσμό κοινωνικής προσφοράς εξελίσσεται το ετήσιο φιλανθρωπικό δείπνο της οργάνωσης «Είμαστε Ένα», το οποίο πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία για δεύτερη διαδοχική χρονιά.
Οικοδέσποινα της λαμπερής βραδιάς στο Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας «Γουλανδρή» ήταν η Πρόεδρος της οργάνωσης, Δρ. Σοφία Φ. Κατσίγιαννη, η οποία ανέλαβε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης, με στόχο την ενίσχυση της Παιδιατρικής Μονάδας Εντατικής Θεραπείας (ΜΕΘ) του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία».

Ανάμεσα στους προσκεκλημένους που στήριξαν τον σκοπό της εκδήλωσης, βρέθηκαν κορυφαία στελέχη της πολιτικής και θεσμικής σκηνής, εξέχουσες προσωπικότητες του επιχειρηματικού κόσμου, καθώς και γνωστά ονόματα από τον δημοσιογραφικό και καλλιτεχνικό χώρο.
Η σημαντική αυτή πρωτοβουλία για την ενίσχυση των παιδιατρικών δομών υγείας της χώρας, τελούσε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας, έχοντας παράλληλα την έμπρακτη υποστήριξη του Υπουργείου Υγείας.
Μέσα σε μία ατμόσφαιρα υψηλής συγκίνησης και αλληλεγγύης, οι καλεσμένοι έστειλαν ένα ισχυρό μήνυμα προσφοράς και ανθρωπιάς, αναδεικνύοντας τη σημασία της συλλογικής προσπάθειας για την ενίσχυση της δημόσιας παιδιατρικής φροντίδας στη χώρα μας.

Η Πρόεδρος της κοινωνικής οργάνωσης «Είμαστε Ένα», Δρ. Σοφία Φ. Κατσίγιαννη, ευχαρίστησε θερμά όλους όσοι στήριξαν την πρωτοβουλία, τονίζοντας πως η οργάνωση συνεχίζει σταθερά να προωθεί το μήνυμα της ενότητας, της αλληλεγγύης και της κοινωνικής ευθύνης μέσα από ουσιαστικές δράσεις με κοινωνικό αποτύπωμα.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκε και ο Υπουργός Υγείας κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος στο χαιρετισμό του ευχαρίστησε την κ.ο. «Είμαστε Ένα» για τη διοργάνωση της εκδήλωσης και υπογράμμισε τη σημασία της στήριξης των παιδιών και της ενίσχυσης των δομών υγείας, αναφερόμενος ιδιαίτερα στον κρίσιμο ρόλο των Μονάδων Εντατικής Θεραπείας στη μάχη για τη ζωή.
Χαιρετισμός του Διοικητή του Νοσοκομείου Παίδων “Η Αγία Σοφία” κ. Α. Μίχα
Η Υπουργός Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κα. Δόμνα Μιχαηλίδου, στο μήνυμά της, συγχάρηκε την κ.ο. «Είμαστε Ένα» για την πρωτοβουλία αυτής της δράσης, η οποία αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία όταν αφορά τα παιδιά. Παράλληλα, τόνισε πως πίσω από κάθε παιδί που νοσηλεύεται βρίσκεται μία οικογένεια που αγωνιά. Για το λόγο αυτό, η στήριξη προς το Γενικό Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία» έχει ιδιαίτερη αξία, καθώς πρόκειται για ένα χώρο που εδώ και δεκαετίες βρίσκεται δίπλα σε χιλιάδες παιδιά και τις οικογένειές τους στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής τους.
Χαιρετισμός του Προέδρου του Ερυθρού Σταυρού κ. Α. Αυγερινού
Την εκδήλωση παρουσίασε η δημοσιογράφος κα. Μάγδα Τσέγκου, ενώ χαιρετισμό απηύθυναν, μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Υγείας κ. Μάριος Θεμιστοκλέους, ο Υφυπουργός Εξωτερικών κ. Χάρης Θεοχάρης, ο Πρόεδρος του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, κ. Αντώνης Αυγερινός και ο Διοικητής του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» κ. Αναστάσιος Μίχας.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης ο Ευρωβουλευτής κ. Νίκος Παπανδρέου, οι Βουλευτές κ. Παύλος Γερουλάνος, κ. Μανώλης Χριστοδουλάκης και κ. Γιώργος Καραμέρος, καθώς και οι πρώην Βουλευτές κ. Κώστας Ζαχαριάδης και κα. Νόνη Δούνια, εκφράζοντας τη βαθιά τους εκτίμηση και τα θερμά τους συγχαρητήρια προς την Πρόεδρο της οργάνωσης, Σοφία Φ. Κατσίγιαννη, καθώς και προς τους φίλους, συνεργάτες, μέλη και χορηγούς που συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα, με τους παρευρισκόμενους να εκφράζουν τη στήριξη τους στο έργο του Νοσοκομείου Παίδων «Η Αγία Σοφία» και της κοινωνικής οργάνωσης «Είμαστε Ένα», συμβάλλοντας ενεργά σε μία σημαντική πρωτοβουλία αγάπης και ελπίδας. Το μουσικό μέρος της εκδήλωσης ανέλαβε η γνωστή performer Shaya.
















