Στο πλαίσιο της δεύτερης φάσης της συνέντευξής της στην εκπομπή «Αποκαλύψεις» του ΑΝΤ1, η Μαρία Καρυστιανού, επικεφαλής της κίνησης «Ελπίδα για τη Δημοκρατία», αναφέρθηκε σε πολυσυζητημένα ζητήματα, όπως η μήνυση κατά του Νίκου Καραχάλιου, οι κατηγορίες για σχέσεις με τη Ρωσία, η στάση της Ελλάδας στον ρωσο-ουκρανικό πόλεμο, καθώς και η ετοιμότητά της για κυβερνητικές ευθύνες. Επιπλέον, δεν παρέλειψε να εκφράσει τις σκέψεις της για ένα ενδεχόμενο debate με τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Για τη μήνυση στον Καραχάλιο
Αρχικά, σχολιάζοντας τη μήνυση κατά του Νίκου Καραχάλιου, η κα Καρυστιανού ανέφερε: «Δεν υπάρχει περιθώριο διαλόγου, δημόσιου ή ιδιωτικού. Η μήνυση κατατέθηκε γιατί ισχυρίστηκε ότι είμαι συνεργάτης του Πούτιν και τώρα οφείλει να το αποδείξει». Σημείωσε ότι η γνωριμία τους περιορίστηκε σε λίγες συναντήσεις, μία από τις οποίες έτυχε να είναι σε κοινή παρέα.
Για τις… σχέσεις με τη Ρωσία
Σχετικά με τις φήμες που κυκλοφορούν, είπε χαρακτηριστικά ότι οι κατηγορίες περί σχέσεων με τη Ρωσία είναι «γελοίες». Παράλληλα, αναρωτήθηκε για την πολιτική των άλλων, αναφέροντας: «Έχω δει πολιτικούς να εμφανίζονται με σύμβολα των ΗΠΑ και εβραϊκά σύμβολα. Αυτό δεν σημαίνει κάτι; Εγώ δεν έχω φωτογραφηθεί δίπλα σε ρωσικές σημαίες».
Αναφορικά με την ελληνική στάση στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας, η κα Καρυστιανού τόνισε: «Η Ελλάδα πρέπει να βρίσκεται στο πλευρό του ελληνικού λαού. Αλλά τι έχουμε κερδίσει από αυτή τη ρήξη με τη Ρωσία; Η Ευρώπη αντιμετωπίζει τις προκλήσεις από την Τουρκία, ενώ εμείς έχουμε μπει σε μία κατάσταση με διπλά μέτρα και σταθμά».
Για τα Τέμπη
Σήμερα, η κα Καρυστιανού εξέφρασε τη θέση της σχετικά με την τραγωδία στα Τέμπη, υπογραμμίζοντας τη σημασία της δικαιοσύνης για τα θύματα. Δήλωσε: «Ο αγώνας για την αποκατάσταση της μνήμης του παιδιού σου είναι διαφορετικός από την πολιτική διακυβέρνηση. Χρειάζεται οργάνωση και άνθρωποι με ήθος και όραμα. Αυτή η ανάγκη καλύπτεται από το Κίνημα Ελπίδα».
Υλοποιήσιμο πρόγραμμα
Η κα Καρυστιανού υποστήριξε επίσης ότι η «Ελπίδα για Δημοκρατία» είναι έτοιμη να αναλάβει κυβερνητικές ευθύνες, διαβεβαιώνοντας ότι το πρόγραμμά της θα είναι υλοποιήσιμο. «Δεσμευόμαστε να κάνουμε όσα λέμε», ανέφερε, προσθέτοντας ότι έχει επισημάνει την ανάγκη μείωσης του ΦΠΑ στα βασικά αγαθά.
Debate με τον Μητσοτάκη
Στο τέλος της συνέντευξης, η Μαρία Καρυστιανού απηύθυνε πρόσκληση στον Κυριάκο Μητσοτάκη για debate. «Θα ήθελα να τον ρωτήσω για τα δημόσια οικονομικά και την ΑΑΔΕ, καθώς και για το κόστος του Μαξίμου στους πολίτες», είπε, υπογραμμίζοντας την αύξηση της φτώχειας των πολιτών ενώ οι πολιτικοί πλουτίζουν. «Θα τον ρωτούσα επίσης για την εξαφάνιση του πρωτογενή τομέα και την έλλειψη αναφοράς στη βαριά βιομηχανία. Ελπίζω να αποδεχτεί την πρόταση για debate», κατέληξε.
















