Έχοντας διαπιστώσει αλλά και καταγγείλει εδώ και καιρό ότι ο δήμαρχος Αγίας Βαρβάρας Λάμπρος Μίχος δεν κάνει την παραμικρή κίνηση για να διεκδικήσει την ενίσχυση και αναβάθμιση του Νοσοκομείου «Η Αγία Βαρβάρα», οι επικεφαλής παρατάξεων της αντιπολίτευσης Νίκος Πιερακέας και Κωνσταντίνος Σαρόπουλος αποφάσισαν να αναλάβουν εκείνοι κοινή πρωτοβουλία για να αναδείξουν το θέμα. Έτσι, ζήτησαν και είχαν συνάντηση εργασίας με τη διοικήτρια του νοσηλευτικού ιδρύματος Αλεξάνδρα Γεωργακάκου, ζητώντας να πληροφορηθούν για την τρέχουσα κατάσταση του νοσοκομείου αλλά και να καταθέσουν προτάσεις για τη θωράκιση και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας προς τους κατοίκους της Αγίας Βαρβάρας και της ευρύτερης Δυτικής Αθήνας. Στην κοινή δήλωση που έκαναν μετά τη συνάντηση, οι δύο επικεφαλής της αντιπολίτευσης έδειξαν πως δεν έχουν διάθεση να περιμένουν πρωτοβουλίες που δεν έρχονται από τη δημοτική αρχή και διαβεβαίωσαν ότι «η ανάγκη για ουσιαστική αναβάθμιση του νοσοκομείου αποτελεί ζήτημα ευθύνης απέναντι στην κοινωνία. Δηλώνουμε ξεκάθαρα ότι θα παρακολουθούμε στενά κάθε εξέλιξη και θα απαιτήσουμε συγκεκριμένες δεσμεύσεις, χρονοδιαγράμματα και πράξεις για το μέλλον του νοσοκομείου “Η Αγία Βαρβάρα” με στόχο την αυτόνομη λειτουργία του».
Καλύπτουν το… κενό του δημάρχου
02 Ιουνίου 2026


Ακολουθήστε το Epolitical.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις και τα πολιτικά νέα στην Ελλάδα & τον Κόσμο
...














