«Η Τεχεράνη θα απαντήσει με σφοδρότητα σε οποιαδήποτε επίθεση δεχτεί», δήλωσε ο επικεφαλής διαπραγματευτής του Ιράν, Μοχαμάντ-Μπαγκέρ Γκαλιμπάφ, σύμφωνα με τοπικά μέσα ενημέρωσης την Τετάρτη. Νωρίτερα, οι Φρουροί της Επανάστασης ανακοίνωσαν ότι επιτέθηκαν στο Κουβέιτ ως αντίποινα για τις αμερικανικές επιθέσεις.

«Σήμερα, ο ιρανικός λαός, στη μάχη του με την Αμερική και το σιωνιστικό καθεστώς, έδειξε ότι η εποχή των απειλών κατά του Ιράν χωρίς αντίποινα έχει τελειώσει και ότι οποιαδήποτε επιθετική ενέργεια θα αντιμετωπιστεί με αποφασιστική, οδυνηρή και αναλογική αντίδραση», ανέφερε ο Γκαλιμπάφ, σύμφωνα με το τοπικό πρακτορείο ειδήσεων ISNA.

Οι συνομιλίες συνεχίζονται

Νωρίτερα, το πρακτορείο Fars επικαλούμενο μέλος της διαπραγματευτικής ομάδας του Ιράν, ανέφερε ότι οι συνομιλίες με τις ΗΠΑ συνεχίζονται και ότι δεν έχει ληφθεί τελική απόφαση, καθώς και ότι η απάντηση του Ιράν στο τελευταίο σχέδιο των ΗΠΑ δεν έχει αποσταλεί στην Ουάσινγκτον.

Η ίδια πηγή τόνισε ότι «δεν θα μπούμε σε συμφωνία στην οποία δεν θα περιλαμβάνεται ο Λίβανος», επισημαίνοντας ότι ο λόγος που η πρώτη φάση συνομιλιών στο Ισλαμαμπάντ δεν είχε επιτυχία ήταν η άρνηση του Ιράν να εισέλθει σε διαπραγματεύσεις για το πυρηνικό του πρόγραμμα.