Σοβαρά παράπονα από τη διαιτησία του πρώτου τελικού της Stoiximan GBL στο ΣΕΦ εκφράζει ο Παναθηναϊκός, μετά την ήττα του από τον Ολυμπιακό με 82-76.
Λίγο μετά τη λήξη της αναμέτρησης, η «πράσινη» ΚΑΕ εξέδωσε ανακοίνωση, υπογραμμίζοντας ότι η ομάδα θα συνεχίσει να παλεύει μέχρι τέλους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα έκανε αναφορά και προς την Κυβέρνηση.
Ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, άφησε σαφείς αιχμές για τις διαιτητικές αποφάσεις μέσω αναρτήσεών του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάνοντας παράλληλα αναφορά στη Νέα Δημοκρατία. Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Βασίλης Παρθενόπουλος, εξέφρασε την έντονη δυσαρέσκειά του, τονίζοντας ότι «η αδικία έχει όρια» και πως αυτά «ξεπεράστηκαν».
Απαντώντας σε σχόλιο φιλάθλου του Παναθηναϊκού, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ανέφερε μεταξύ άλλων: «Εδώ είναι καθαρά η διαστροφή και η ανάγκη για αυταρχισμό σε όλα τα επίπεδα του μπάσκετ από έναν άνθρωπο ακατάλληλο να βρίσκεται σε οποιαδήποτε θέση εξουσίας, διότι βγάζει όλα του τα συμπλέγματα».
Λίγη ώρα αργότερα προχώρησε και σε νέα ανάρτηση, στην οποία έγραψε: «Τρία χρόνια κρούω τον κώδωνα του κινδύνου, με σεβασμό, υπομονή και ευγένεια. Αν πάλι δεν ακούτε ή δεν θέλετε να τον ακούσετε, δεν φταίω εγώ. Εγώ έκανα ό,τι όφειλα, αλλά δεν… Τώρα, με απόλυτα καθαρή τη συνείδησή μου, θα μιλήσω στη μόνη γλώσσα που αποδεδειγμένα καταλαβαίνετε».

















