Πριν λίγο καιρό, ο Δήμος Πειραιά διαφήμισε τη δεντροφύτευση που πραγματοποιήθηκε στην οδό Ερμουπόλεως στα Καμίνια, πίσω από τη ΣΚΥΠ. Μάλιστα, ο Δήμαρχος είχε ανεβάσει με υπερηφάνεια στα social media τις φωτογραφίες της δράσης για τα περίπου 20 δέντρα που φυτεύτηκαν στην περιοχή.
Τώρα, η εικόνα φαίνεται να είναι εντελώς διαφορετική. «Τα μισά ήδη πέθαναν. Τα υπόλοιπα έτοιμα να πεθάνουν», καταγγέλλουν κάτοικοι, καθώς κανείς δεν φρόντισε για το πότισμα τους μετά τη φύτευση.
«Στον σχεδιασμό είναι μόνο να φανεί το έργο, να φύγουν τα λεφτά, να πάρουμε τα ζήτω και μετά στάχτη να γίνουν; Λίγο νεράκι δεν πρέπει να ρίξει κανείς;», αναρωτιούνται εύλογα.
Το ερώτημα είναι απλό και εύλογο: μια δεντροφύτευση χωρίς συντήρηση και πότισμα δεν είναι περιβαλλοντική δράση -είναι φωτογραφία για τα socialmedia.
Ο Δήμος Πειραιά οφείλει να δώσει εξηγήσεις και -κυρίως -να σώσει τα δέντρα που απομένουν.
















